Julemarked på kalenderen

Det går mot jul og for oss som skal delta på Designernes julemarked er oktober/november en meget travel periode. Vi produserer på høygir og gleder oss som barn til å være med. Her i Kristiansand var det publikumsrekord i fjor med over to tusen mennesker innom på de to dagene markedet varte, og vi håper selvsagt på det samme i år. 

Jeg stiller ut insektserien min (linhjerter, kubbelys og fyrstikkesker) med nye motiver pluss kort og telysestaker. Jeg kommer til å vise mer av dette etterhvert som jeg får tatt bilder og har finpusset produksjonen. Linhjerter og kort ligger allerede på Epla, men også der vil jeg legge ut mer.

Er du på Sørlandet 1. og 2. desember bør du ta turen til Christiandsholm festning i Kristiansand. Jeg garanterer at du finner supre julegaver du aldri har sett før. Følg julemarkedet på Facebook.

Kommentarer