The color purple

Jeg har hatt en liten opprydding i  Instagrambilder og andre bilder tatt med iPhonen og registrerte en farge som var gjenganger og som jeg liker veldig godt.
Ikke bare liker jeg disse fargene men de er også blant kommende trendfargene for neste høst/vinter (2013-2014) i følge trendinstituttet Pej. Jeg kaller dem plomme/burgunder/fiolett. Pantone kaller dem Plum perfect,  Cabernet og Foxglove. I like!

Fra øverst til venstre: 1. Deilige plommer fra torvet som har blitt syltetøy. 2. Lotte bursdagsklar med ballerinahår. 3. Lotte på Torgalmenningen i Bergen med skinnjakke fra H&M. 4. GPS-bilde som jeg har laget i innflytingsgave til en kollega.


Kommentarer

  1. Deilige farger! Og fine instagrambilder.
    Kjekt du ville være med på giveawayen min. Fin blogg du har her. Legger meg til som følger jeg:)
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.