Reiseklar

I går var det hjemmekontor men i dag er jeg tilbake på min vanlige kontorplass. Her har jeg mitt lille orange stilleben stående med altfor gamle bilder av Lotte. (Som om jeg ikke hadde nok nye bilder å ta av.) :o) Men kontordekor er liksom ikke førsteprioritet når man sitter her foran macen og skal betjene kunder hele dagen.

I morgen tar vi imidlertid tidlig helg og reiser til Stavanger for å besøke mannen i huset i hans eget lille pendlerhjem (eller "ungkarsreiret" som han liker å kalle det). Vi jentene ser fram til shopping og kaffébesøk og nye impulser fra oljebyen. Det blir bare én overnatting denne gangen da helgen hjemme innbyr til sosiale happeninger for både store og små, men her er det snakk om prioritering. Det blir sikkert mange turer vestover i framtiden uansett. Følg med på instagram (@thereseskauge), der kommer nok mange smakebiter fra de neste dagene.

Kommentarer