Hurra for høvdingen

Min man har hatt bursdag denne helga. Men her i huset går ikke 45-årsfeiring høylytt for seg, skal jeg si deg. Jeg forsøkte meg med ymse mer og mindre avanserte forslag til feiring. Men alle ble avfeid med ønske om en stille, alenekveld med hjemmelaget lasagne og en god vin. (Ikke noe high-maintenance kar dette.)
Joda, det var da enkelt nok. Ønsket ble oppfylt, men fortsatt følte mor og datter at noe manglet. En KAKE må vi da ha i det minste. Her i huset trenger vi sjeldent noen som helst anleding til å ha kake på bordet så kake ble det...uansett. Vår all time favoritt, Pavlova. Gaver og lykkeønskninger fikk han også i fleng og var storfornøyd med sin enkle "feiring" uten fuzz. Akkurat passelig for den indre, lille gutten som tross alt synes det er stas å få LITT oppmerksomhet. 
Neste helg fyller imidlertid prinsessa 6 år og det skal jeg love kommer ikke til å gå like stille for seg. For en slik dag kan ikke gå upåaktet hen. Hun har en laaang liste med ønsker for denne dagen (helgen) så det er kanskje like greit at jeg har spart på bursdagskruttet.


Kommentarer