Til en MJ-fan!






















Å gi gaver er alltid hyggelig. Særlig hvis man kan gi noe som står på ønskelisten og gjøre litt utav det. Jeg koser meg med å lage et tema utav gaver. Så langt tid og kreativitet strekker til prøver jeg å gjøre gavene speseielle. Elias, vår kjekke og koselige nabogutt fyller 11 år i dag. Han er Michael Jackson-fan og temaet ga seg derfor selv. Å finne bilder på nettet som kan benyttes er ikke det minste vanskelig, så jeg laget gavepapir og kort av bilder jeg fant lett tilgjengelig. Håper det faller i smak.

Kommentarer

  1. Veldig kult! Gøy når man har tid og krefter til å gjøre noe ekstra!

    SvarSlett
  2. Å, d kommer han til å bli veldig glad for! Du er så flink, Therese. Og vi er heldige som har deg <3 Klæm

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.