Snickerskake

På den innbydende bloggen Passion4baking fant jeg oppskrift på disse utrolig gode "Snickers bars". Jeg burde selvsagt skygget banen og hoppet over på lavkarbo-oppskrifter nå som jeg har en brudekjole jeg skal inn i, men disse er altfor gode til å gå glipp av...og superenkle å lage.

Her er oppskriften:
350 g peanøttsmør
2 dl brunt sukker
2 dl lys sirup
1 liter Honni Korn
2 dl kokos
200 -300 g sjokolade.

• Bland brunt sukker, peanøttsmør og sirup i en kjele til det smelter.  • Rør inn kokos og deretter Honni Korn. • Bland alt godt sammen og hell så røra i papirkledd bakeform. Press det flatt. • Smelt sjokolade og tøm over. • Sett i kjøleskapet i ca. 30 min. Del deretter opp i små ruter og NYT!

Kommentarer

  1. Åh, hvorfor måtte du legge ut denne?! og hvorfor åpnet jeg den, selv om jeg helt klart skjønte jeg ikke burde!? Sukk, må vel prøves i helga : 0
    ; )

    SvarSlett
  2. Fy fy, jenter!! Og jeg som trodde dere bare spiste gryn med friske bær på, slik jeg gjør... He he, neida bare tuller. Så lekkert ut, stikker bort for en smakebit når jeg er hjemme igjen ;) Klæm fra sjyen

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.