Monogrammer og invitasjoner

Til daglig er jeg grafisk designer. På kveldstid sysler jeg med design for private arrangementer, altså bryllup, konfirmasjon, barnedåp/navnedag, jubileer osv. Det er en helt annen type jobb og jeg storkoser meg med å kunne bidra til utelukkende positive begivenheter i folks liv.

Har du noe å feire og trenger invitasjoner, bordkort, menyer eller annet grafisk materiell kan jeg hjelpe deg med det. Jeg lager monogrammer for dåpsbarn, konfirmanter og brudepar. Kanskje du ønsker å gi et dårsbarn en helt spesiell gave i form av et eget monogram?
Jeg har over 20 års erfaring og masse ideer. Jeg lager på bestilling etter ønsket tema, men er du litt uten idé hjelper jeg deg gjerne med å få ideene på bordet.

Kontakt meg for idé og pris på therese@evigdesign.no.
 

Her er et lite utvalg av ting jeg har gjort tidligere...












Kommentarer